Yazar öyle bir yazmış ki Tom'un yaptığı yaramazlıkları,yaşadığı üzüntüleri bir yerde oturup izliyoruz gibi.Ne hikayeyi gerçekçi kılma çabası ne de kurgulama çabası var.Kitabın üslubu da yazar gereği yer yer çok güldürüyor.Tom hayatınızda görüp görebileceğiniz en iyi çocuk her yanıyla.