Bunun bir distopya olduğunu unutarak okudum ve bitirdim. Sonu kötüydü tabii ama insana her zaman mutlu son olmadığını hatırlatıyor. Kısıtlanmış bile olsa insanın insan olduğu için umudu olduğunu gösteriyor. Kafanızı kaldırıp bir bakın nasıl yaşadığınıza, diyor kitap.
Anlatımı da gayet güzeldi. Ben beğendim. İnsanlığın ne duruma gelebileceğini merak edenlere tavsiye ederim.
1984George Orwell · Can Yayınları · 2021200,4bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖