Sıla

Estragon: Hadi hemen kendimizi asalım! Vladimir: Bir dala mı? [ Ağaca doğru giderler. ] Güvenemem buna. Estragon: Hiç değilse deneyelim. Vladimir: Hadi öyleyse. Estragon: Sen buyur. Vladimir: Yo, yo önce sen.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Vladimir: Off... [ Düşünür. ] Ayrıntılara girmesek de olur. Estragon: Doğmuş olduğumuzdan mı?
Düşünce
Vladimir: Artık gülmeye bile kalkışmamalı insan.
Alıntı
Vladimir: Şair olmalıydın sen. Estragon: Şairdim. [ Üstündeki paçavraları gösterir. ] Belli olmuyor mu?
1000k
Estragon: Ne ağacı bu? Vladimir: Bilmiyorum. Bir söğüt. Estragon: Yaprakları nerede? Vladimir: Ölmüş olmalı. Estragon: Daha fazla gözyaşı dökmeyecek.
1000k