Korku en iyi şekilde işlenmiş. Okurken bir gerilim filmi izliyormuşcasına bir ruh haline sokuyor. Gerilim sevmeyen biri olarak zor okuduğum bir kitap oldu sebebi gerçek bir "gerilim" olmasıydı. Ustalıkla yazılmış nefes kesici türden bir kitaptı. Bay ve bayan Wagner'ın hukuki-psikolojik tartışması en iyi bölümdü diyebilirim. Birçok Zweıg kitabında olduğu gibi bu kitapta da yoğun adalet duygusunu hissettim. Kesinlikle muhteşemdi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖