Bir daha mümkün değil sevdaa...
Müzik
Aklıma düştü gözlerin Boynumu büktüm ağladım Elveda dediğin yerin Yanına çöktüm ağladım 😔
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık Kimsenin Hiç Kimsesi Olmayacağım... Ey benim bu iyimser hallerim, çabuk aldanışlarım, inanışlarım, alttan alışlarım, hatayı hep kendimde buluşlarım, değmeyecekleri kafama takışlarım, yoktan yere akıp giden gözyaşlarım ve yalvarışlarım, adam olmayacakları adam yerine koyuşlarım... Şimdi hepinize kocaman bir elveda! Son kararım şu ki: “Artık kimsenin hiç kimsesi olmayacağım.”
Yere, göğe...
"Bir hoşçakala sığdırdı beni, yere göğe sığdıramadığım..."
... kabul et merkez koyulan noktayı çoğaltıyoruz bir'likte kader perişanlık olamaz rıza ile dalınan bir derinlikte padişah fermanıyla duyurulsun kendimden gayrı rakibim yoktur cahillikte yalancı benim ona inanan da yoldayım dar ama bahtiyar bir servilikte ölüyorum merkez sana elvedaysa bu bana da elveda -ölüyorum merhaba!- ölüyorum adı konulmamış bir mavilikte Alper Gencer •vazgeçmenin şiiri•
Giden gitti Dönen yoktu...