Elvn

Elvn
@elvn016
Yataktan çıkmamak, kimseyle görüşmemek fikri depresyon değil de terapi gibi geliyor bana. Güzel müziklere, dizilere, kitaplara ve filmlere kaptırmanın neresi kötü olabilir ki. Mis gibi arınıyorsun.