Elvn

Elvn
@elvn016
Yataktan çıkmamak, kimseyle görüşmemek fikri depresyon değil de terapi gibi geliyor bana. Güzel müziklere, dizilere, kitaplara ve filmlere kaptırmanın neresi kötü olabilir ki. Mis gibi arınıyorsun.
"Aslında mutsuz değilim ama tam olarak mutlu da değilim. Mutluluk ellerimden uçup gitti ve bunu biliyor olmak çok korkunç bir his! Fakat böyle bir şey için doktora gitmek istemiyorum, kesin depresyonda olduğumu söyleyip bir sürü ilaç yazar! Aslında tek sorun ruhsuzluk... Önemli bir sorun sayılamaz belki ama işte... Sanki artık içimden hiçbir şey gelmiyor. Ayrıca bütün bunların bir anlamı olup olmadığından emin değilim!"
Sayfa 10·Kitabı okudu
Elvn
ben yazsam bu kadar olurdu