elis

elis
@elysverni
evimizi ateşe veririz haklı bir gururla, ama mumları yakmayalım ısınmasın hava.
"Biliyorum, bir insana inanabilseydim bir insanı sevebilseydim -bu insan kendim bile olsa- her şey değişecekti. Ama ya o insan yoktu ortalarda ya da o inanç."
Reklam
-Horatius
"Ölmek isteyeni kurtarmak öldürmekle birdir." *Invitum qui servat idem facit occidenti.
"tanrı mahvolmamızı istediği için mi böyle kibirliyiz? her cocuk anlamazken nerde bahar biz kendimize mi lanetliyiz?"
Var olmakla kim olmak arasında gerili ince köprüden aşağıya itmişlerdi onu. Hiç kuşkusuz vardı. Ne yazık ki "kimse" olarak...Kim olmak, başkalarının gereksinimlerine göre biçimlenerek rol kapmaktı hayattan.
"Bir gün aynı sokakta yürürken buluşmazsa gözlerimiz, boşver ayıp olmasın birbirimizi unutmanın şanını yaşarız."
Reklam