"Biliyorum, bir insana inanabilseydim bir insanı sevebilseydim -bu insan kendim bile olsa- her şey değişecekti. Ama ya o insan yoktu ortalarda ya da o inanç."
Var olmakla kim olmak arasında gerili ince köprüden aşağıya itmişlerdi onu. Hiç kuşkusuz vardı. Ne yazık ki "kimse" olarak...Kim olmak, başkalarının gereksinimlerine göre biçimlenerek rol kapmaktı hayattan.