Kitap küçük bir kızın hayallerinden oluşuyor. Küçük ve sakat bir kızın... Küçük kız adeta bu dünyadan sıyrılmış ve kendi hayal dünyasına gitmiş. Okur(ben) kitabın sonunda baya duygusallaşıyor.." Usta yazar yine güzel bir kitap yazmış"diyor içinden.....
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayattan kısa kesitlerle bize iyilik yapmanın ne güzel bir şey olduğunu anlatıyor. Bir kitap bulamadığımda okumuştum. Boş vaktimi değerlendirdim diyelim :)