📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitabı çok fazla beğendiğimi söyleyemeyeceğim.Sanki kayıp gül 3 olmuş bana göre.Yazar tekrara düşmüş .Sadece içinde ölümle yüzleşme bölümü çok güzel anlatılmış.
"Cansız bedeninize bakmanız çok garip bir şey.Gözleriniz görmüyor ama siz görüyorsunuz;kulaklarınız duymuyor ama siz duyuyorsunuz......ölümden neden korkayım ki? Ben varsam ölüm yok;ölüm varsa ben yokum"