Okuduğum bütün kitapları burada paylaşmaya vaktim olmayacağı gibi, içerik ve işleniş olarak beğendiğim eserleri paylaşmanın daha mantıklı ve uygun olacağını düşünüyorum. En azından sizler gibi diğer kullanıcıların da yorumlarını ve incelemelerini okumak, yazmakta olduğum yazılarımı ve kitabımı ne şekilde tasarlayacağıma da ışık tutacağı için burada bulunmak yararıma olacak🤗
Hatrımı tazelemek için tekrar okudum, hiçbir şey değişmemiş en azından duygularımda. Hep görünürde olmak ama kimse tarafından farkedilmemek; ağlamamak zor uğraş...