Emir KÜÇÜK

Emir KÜÇÜK
@emirkucuk9

Emir KÜÇÜK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
2023 1. kitabı
Ahmet Ümit
7.8/10 · 31,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Utandırırdı yıldızları yanaklarının parlaklığı, Gün ışığının kandili utandırdığı gibi tıpkı"
En iyi öykümü yazmadım henüz. 70 yaşıma da gelsem yazamayacağım. Çünkü en iyi hikâyemizi yazdığımız varsaydığımız o gün zaten tükenmişiz demektir. Sonsuz olması gereken koşuya kendimizce son vermişizdir. Oysa edebiyat sonsuz bir yol. Dişarıdaki sesler bir gün en iyi öyküyü yazdığımı söylese bile koşmak istiyorum. Çünkü içimizdeki ses susmuyor. içimdeki ses hep koşmak istiyor.
Tren insandan insana gider, tipki bir mektup gibi. Tren, vapur gibi kıyımızdan, uçak gibi üstümüzden değil içimizden geçer. Bir yüzleşmedir trenler. Kendimizin kendimizle yüzleşmesi. Biz de ona zaten valizimizden eşyamızdan önce içimizle bineriz. Belki de insanın, kaç kişiyle trene biniyor olursa olsun, en çok kendisiyle bindiği tek taşıt trendir. Uçakta yanınızdakiyle konuşursanız vakit daha çabuk geçer, uçaktan ne kadar korkmasanız da yine de onun verdiği tedirginliği yenmenin en insani yoludur bu sanırım. Ama trende hic konuşmaya da gerek duymayabilirsiniz çünkü sizin içinizde de bir başka yolcu vardır ve aslinda trene binen odur sizden önce, siz zaten onunla içten içe, bir mirildanma gibi, bazen bir sayıklama gibi bir söyleşi tutturursunuz

Emir KÜÇÜK

, 1000Kitap'a katıldı.