Ölürüz diye mi üzülüyoruz?
Ne ettik, ne gördük şu fani dünyada
Kötülükten gayri?
Ölünce kirlerimizden temizlenir,
Ölünce bizde iyi adam oluruz;
Şöhretmiş, kadınmış, para hırsıymış,
Hepsini unuturuz.
Durdu, gülümsedi ve gelip koluma girdi. Yolun geri kalanını yan yana yürüdük
"Beni unutmayacağına söz veriyorsun değil mi?" diye kulağıma fısıldadı.
"Seni hiç unutmayacağım" dedim. "Seni unutmam imkânsız."