Emir KÜÇÜK

Emir KÜÇÜK
@emirkucuk9
Ölürüz diye mi üzülüyoruz? Ne ettik, ne gördük şu fani dünyada Kötülükten gayri? Ölünce kirlerimizden temizlenir, Ölünce bizde iyi adam oluruz; Şöhretmiş, kadınmış, para hırsıymış, Hepsini unuturuz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Emir KÜÇÜK

, bir kitap okudu
10/10
·352 syf.·
2024 1. kitabı
Haruki Murakami
7.1/10 · 14bin okunma
"Su başında durmuşuz, çınarla ben,bir de kedi. Suda suretimiz çıkıyor, çınarla benim,bir de kedinin."
İmkansız
Durdu, gülümsedi ve gelip koluma girdi. Yolun geri kalanını yan yana yürüdük "Beni unutmayacağına söz veriyorsun değil mi?" diye kulağıma fısıldadı. "Seni hiç unutmayacağım" dedim. "Seni unutmam imkânsız."
Sayfa 17·Kitabı okudu
Bu dünyaya hâla daha alışamamış, tanıdığım ve tanımadığım herkese...