Gözlerime baktı. "Kim bizi sevsin istediysek, sevilmedik be adam. "
Şefkatle alnımdan öptü. "Bu yüzden sen beni bu kadar çok, ben seni bu kadar güzel sevdim belki de. "
Seveceksin, ama öyle sıradan değil. Güzel seveceksin. Kadın da çok sevecek seni. Söylemesen de hissettireceksin sevdiğini. Gözlerinle bakarken bile öpeceksin. İnanacaksın bir de.....
Aşırı güzellik veya yakışıklılık bir yere kadar. Bir yerden sonra oturup sohbet edemediğin, birlikte gülüp eğlenemediğin, bir sıkıntın olduğunda akıl alamadığın ya da sana bir şeyler katmayan kimseye tahammül edemiyorsunuz. Her şeyin sonunda zeka ve karakter kazanıyor.