İngilizce tercih ettiğim için çizgi romanından yardım alarak okuduğum bu distopya bütün abartılara değerdi, hatta daha çok abartmalıyız.
Sosyalist bir diktatörlüğün içinde bireyselleşmeye çalışan ve nasıl olduğunu çözse bile "neden?" sorusunda takılı kalan Winston sıradanlığıyla okuyucuyu rahat bir şekilde kitaba bağlıyor.
Big Brother ve parti günümüze korkutucu bir şekilde benzer, o yüzden üzerine biraz daha düşünmem gerekiyor.
Son cümleyi okuduğumda duvarla bir süre bakıştık.
Herkes bir kere değil en an 5 kere okumalı.