Dünyadaki herkesin okuyup bi benim okumadığım, herkes okuduğu için de okumak istemediğim, filme uyarlama haberini görünce okuduğum güzel bir kitaptı. Çok kez sesli güldüm, sırıtarak okudum ve başrole kızla beraber vuruldum; bir romantik komedide olması gereken her şey vardı. Kızın bilim insanı olması güzel bir farklılıktı ama yine romcomlara has klişeler de vardı tabii. Bazı yerlerde monologlar fazla uzundu, direkt diyaloglara atladım ama onun dışında gayet akıcıydı.
Gizem ve gerilim okuru olarak o kategoriden okuduğum en iyi kitaplardan biriydi ve bu kadar iyi olmasını beklemiyordum. Tabletten okurken akıcı okuyamama rağmen 3 günde bitirdim. Herkese tavsiye ederim