yola Gözyaşı Yolu adını verdiler. Çeroki ağladığı için değil. Yola, Gözyaşı Yolu adını verdiler, çünkü bu ad romantik geliyor ve yoldan geçenlerin hüznünü anlatıyordu. Bir ölüm yürüyüşü romantik değildir, oysa..."
Küreselleşmenin dünyayı aynılaştırdığı ve düzleştirdiği söylenir, öyle ki nereye giderseniz gidin aslında yola çıktığınız yerden hiç ayrılmış, hiçbir yeri geride bırakmış olmazsınız. McDünya’da her şey aynıdır.
Hayatta herkesin bir rölü mü var yoksa bizler rüzgarda savrulan birer tüy parçası mıyız bilemiyorum hangisi doğru ama galiba her ikiside ve üstelik aynı anda..
|Forrest Gump