Atatürk ! Ne Çetin, ne işlenmemiş yollardan geldin ? Ama ne kadar cesur, ne kadar kararlıymışsın? Senin, hem de en eski arkadaşının, en yakın adamının evine misafir gidipte: hanımefendi nerede?Diye sorduğun zaman, elini birden cebine atan Bulca’nın O ruh hali , Geçirdiğin o Çetin, işlenmemiş yolun başında, senin yaşadığın, Ama ürkmediğin yadırgamadığın havadır. Eğer sen olmasaydın, bir gün bu yolu elbetteki gene bulur Aşardık … Ama kim bilir nice zamanlardan ve nice kurbanlardan sonra…
Onun ruhu bu sessiz yakarışı duyar mı bilmiyorum ama sanıyorum ki bu yakarış da benim değil bütün bir kuşağın duyguları dile gelmektedir…