Agustos ayının 3. kitabını nihayet bitirdim yine söylüyorum ki oldukça verimsiz bir aydı siz diyin tembellik ben diyeyim rehavet sıcak kem küm
Gelelim yoruma Sinan Akyüz tanınan popüler bir yazar srveni de çok nefret edeni de ben ikisinin ortasında bir yerlerdeyim ara sıra eglenmek kafa dagıtmak için tercih edilebilir kitaplar yazıyor. 2. Dünya savaşı kitaplarını her zaman ilgiyle okurum çokn da severim Solgun Karanfil' de ikinci dünya savaşının yugoslavyaya etkilerini anlatan ne zamandır okumak istediğim bir kitaptı. Okudum ama pek etkileyici bir kitap olduğunu söyleyemem. Birkaç yerde ss ssubaylar Hitler lafı geçmese o dönem yaşandıgı hissedilmeyecek nerdeyse. Bir karakterin ilk sayfalarda söylediği güzel bir söz var " Faşizme karşı olmak için illa kominist olmak gerekmez" iyi güzel söz ama aynj karakter ilk 200 sayfada 5 farklı yerde söylüyor bu ifadeyi o kadar komik olmuş ki Yazar tekrara düşmüş incir kuşlarında hüzün dehşet öfke acı duyguları içimize işlerken bu kitapta teğet geçmiş. Bence okumasanız da olur..Siz bilirsiniz Kitapla kalın efendim...
Selam kitap dostları telefonum bozuldu bir süre sizleri korsan olarak takip edecegim başka cihazlardan telefonlardan filan
Neyse okumaya küstüğüm ağustos ayında beni okumaya yeniden yönlendiren bir kitap okudum (ağustos ayının 4. Kitabı) a dostlar kitabı mı okudum kitap mı benim canıma okudu henüz bunun ayırımında degilim Hakan günday okumayanlar çok şey kaybeder onu baştan söyleyeyim yeraltı edebiyatı sevenler zaten bayılır ama sevmeyenler de okumalı bence öyle metaforlar kullanıyor ki bulut bulutluktan yağmur yağmurluktan çıkıp daha başka daha edebi güzel birşeye dönüşüyor.Harika betimlemelerle dolu. Mutluluk pek az hayatın acımasız aşagılık berbat yönlerini aktarıyor genelde. Ve yine türüne uygun olarak bolca küfür.
Kitabı okuduktan sonra hemen oğuz Atay in bir kitabına başlamak istedim delice bir istekle zira kitabın ikinci yarısında neredeyse baş karakter oluyor Oğuz Atay .
En yakın zamanda külliyatını edinip başlayacağım okumaya.
Konuya girmeyeceğim ben konudan ziyade anlatıma odaklanıyorum ama konu hikaye çok akıcı gönül rahatlığıyla öneriyorum okuyun okutun
Ve kitapla kalın ve beni özleyin