Emre

@emrdmrdzn·
·
sabitlendi
"Gerçek şu ki iyi adam yada kötü adam diye birşey yoktur. İçlerinde iyilik yada kötülük barındıran yapılan eylemlerdir. İyi eylemler ile kötü eylemler vardır. insanlar sadece insandır, onları iyilik yada kötülükle bağdaştıran ise ne yaptıkları yada yapmadıklarıdır."
Sayfa 178·Kitabı okuyor
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Yaşın ilerledikçe kimseyle uğraşasın gelmiyor, kendini yetiştirememiş insanlardan uzaklaşıyorsun"
... Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.

Emre

, bir kitap okudu
6/10
·80 syf.·
Beğendi
·
4 saatte okudu
·
2020 6. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma