"Gerçek şu ki iyi adam yada kötü adam diye birşey yoktur. İçlerinde iyilik yada kötülük barındıran yapılan eylemlerdir. İyi eylemler ile kötü eylemler vardır. insanlar sadece insandır, onları iyilik yada kötülükle bağdaştıran ise ne yaptıkları yada yapmadıklarıdır."