Yakında savaş olacak. Milyonlar yanacak. Milyonlar hastalık, sefalet içinde helak olacak. Bunca ölüm karşısında bir ölümün ne gibi bir önemi var? Çünkü iyilik var. Çünkü kötülük var. Çünkü kötülük cezalandırılmalı. Kıyamet kopsa bile bundan ödün vermeyeceğim. Ama cezalandırılmayı hak edenlerin sayısı o kadar çok ki...
... ve vakit çok az.