Kitap okumayı sevmeyen ve okuduğunu anlamayan insanlar kitaba yeni başkadıkları zaman mutlaka bununla başlamalılar o kadar güzel ayrıltılı yazılmış bir kitap ki şimdiden tutunamayanları okumak için sabırsızlanıyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Askerde okuduğum tek kitap idi gensek şoförü olduğum için sürekli görevlerde oluyordum gecem gündüzüm belli değildi zamanım çok ama çok
az kısıtlıydı bu kitabıda 6 ay da mı ne bitirdim
Caner yaman hatırlamadıklarıyka hatırlatıyor çok beğendim ve severek okuduğum bir kitap herkese tavsiye ederim konuları çok güzel bir konu kapanacak diye üzülüp diğer konuya geçeceksin diye seviniyorsun