Kitap okumayı sevmeyen ve okuduğunu anlamayan insanlar kitaba yeni başkadıkları zaman mutlaka bununla başlamalılar o kadar güzel ayrıltılı yazılmış bir kitap ki şimdiden tutunamayanları okumak için sabırsızlanıyorum
Askerde okuduğum tek kitap idi gensek şoförü olduğum için sürekli görevlerde oluyordum gecem gündüzüm belli değildi zamanım çok ama çok
az kısıtlıydı bu kitabıda 6 ay da mı ne bitirdim
Caner yaman hatırlamadıklarıyka hatırlatıyor çok beğendim ve severek okuduğum bir kitap herkese tavsiye ederim konuları çok güzel bir konu kapanacak diye üzülüp diğer konuya geçeceksin diye seviniyorsun