Tezer Özlü'nün dediği gibi: "Tenhalığı seviyorum. Sık görüşülmeyen ama bağı da koparılmayan dostlukları. Sakin mekanları, az rastlanılmayı, kendimle kalmayı, kendimi saklamayı ve de sınırlarımı.."
Psikanalist Michael Balint, Freud eleştirisi yaparken şöyle bir cümle kurar: "Ne zaman bir şeyden kaçsak başka bir şeye doğru koşarız.."
Hemen açmayın kollarınızı. Size doğru koşanlar, başka bir şeyden kaçıyor olabilirler..
"Ne beklediğini bilerek ama
beklemeden yaşayacaksın
en çok beklediğin de gelse bile bir gün
hiçbir zaman beklediğin anlamda gelmeyeceğini bilerek...
yaşamın bir bekleme olacak ama beklemeden yaşayacaksın.."
.