Nasıl özlemem canım? Daha evleneli kaç gün oldu, çekip gitti… Özlenmez mi? Of ne yamandır o, Tanrı cezamı versin! Öyle iyi, öyle güzel, öyle güler yüzlü, öyle Şen şakrak ki, bir içim su!Yanındayken heyecandan başım dönüyor, onsuz da işte böyle sanki bir şey kaybetmiş gibi bozkırda sersem sersem dolaşıp duruyorum. Çaresizce ta öğlenden beri dolaşıyorum.