Çünkü örnek olmak yeryüzünde insanları birbirine bağlayan en güçlü bağdır;her eylem,başkalarında doğruyu bulma,adalet ve hak isteği doğurur ve bu istek onu daldığı düşlerden uyandırıp eyleme yönlendirir.Ve bu şekilde uyananlar ne kadar boş yaşadıklarının farkına varırlar.
Zaman geçtikçe yaşlanırken beklemeyi nasıl öğrenelim,bir gecede ölüp giderken nasıl sabredelim, zaman sönmeyen ateşiyle peşimizdeyken nasıl yanmayalım,ölüm arkamızdan koşarken nasıl acele etmeyelim?