"Keşke bir çocuğun kalabalıkta kaybolmasın diye annesinin eteğine tutunduğu gibi mutmain ve mütevekkil olarak kaderimin eteğine tutunabilseydim."
Hin Avibi
Durkheim'in deyişiyle, bugünün insanında ''ben'' ortaya çıkmıştır. Yani onda birey meydana gelmiştir. Geçmişin insanı, toplum bünyesinde bir hücreydi... Oysa bugünün insanı yalnızdır. Bu ne demektir? Yani insanların arasında olduğu halde yalnızdır.