Hiç boks maçına gitmediniz mi? ilk önce bakamayız bile! Sonra birdenbire heyecanlanırız, bir tarafı tutarız. Bir an evvel, kâfi derecede kuvvetli olmamasına kızarız, haykırırız. Haydi!... deriz, daha kuvvetli! Daha müthiş!.. deriz ve öyle olmadığı için üzülürüz. Fakat hangimiz o esnada o adamın yerinde bulunmayı isteriz? Hiçbirimiz, değil mi? Bunlar da öyle işte... Mücadeleyi bizim tarafımızda seyrettiler. Ve bizi alkışladılar. O anda çok samimi idiler. Fakat şimdi siz, 'Ringe buyurun!' deyince iş değişti. Burada kendi menfaatleri, kendi emniyetleri var!