Enes Işın

Enes Işın
@enes2717
U.ü Besyo
Antrenör
üniversite
Şırnak / Uşak
20 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Bu yolun hoş bir yerinde durabilseydik; Ya da bu yolun ucunu görebilseydik: O umut da yok bu umut da; hiç değilse Otlar gibi kesilip yeniden sürebilseydik.
Reklam
Hep bir çember, dolanıp durduğumuz! Ne önümüz belli, ne sonumuz. Kim varsa bilen, çıksın söylesin: Nerden geldik? Nereye gidiyoruz?
Dert de neymiş? O mu bizi ağlatacak? O mu sevinç bayrağımızı yırtacak? Gelin, atalım şunu gönül yurdundan: Yoksa içimizde fitne çıkartacak.
Leyla isteyen kişi Mecnun olmalı; Kendin de, dünyasında da geçmeli. Sevenlerin sofrasına çağrılınca Ben körüm, ben dilsizim demeli.

Enes Işın

, bir kitabı yarım bıraktı
Aldous Huxley
7.4/10 · 73,3bin okunma
Reklam