Tarık gelinceye kadar tasmalarını taktım çocukların. Gezmeye gidiyoruz diye deli oldular sevinçten. Çıktık Tarık da girdi ara kapının oraya, "Ben geldim yaa!" dedi. "Hoş geldin yaa!" dedim ben de. Onun için "Yaa"dan ibaretim. "Ya"yım yani. Baba diyemiyor, adımla seslenemiyor, amca dese olmaz, abi dese olmaz, kızımın nişanlısı bugüne bugün, ne diyecek çocuk, tutturmuş bir yaa, nasılsın Tarık diyorum,iyiyim yaa diyor.