Şüphesiz ki lezzetini bulamamış bir yemeğin baş müsebbibi aşçının kendisidir.Kapelika Lokantası'nın başarılarını olduğu kadar, sayısı pek fazla olmasa da başarısızlıklarını da üstlenmeyi bildim. Keza oğlum içinde aynı şeyi söylemeliyim. Onu yetiştirirken kendimce bildiğim doğruları hayata geçirmeye, ahlaklı,çalışkan hayırlı bir evlat olması için elimden geleni yapmaya çalıştıysam da belli ki yeterince başarılı olamamışım. Bu noktada bana düşen sorumluluğu ziyadesiyle üstlenmeye hazırım. Lakin adaletsizliği sevmem. Kendime karşı dahi haksızlık etmek istemem. Yemeğin lezzetinde içine koyduğunuz sebzenin, meyvenin, etin kalitesinin ne kadar önemli varsa, bir çocuğun yetiştirilmesinde onun hamurunun o kadar önemi var. Olmayınca olmuyor velhasıl.