Ben de bilirdim şiir yazmayı. Herkes yazar şiir ne olacak ki? Çocukken kim yazmamıştır? Ama işte insan büyüdükçe bir yol ayrımına geliyor. Hayal aleminde mi yaşayacağım, üç-beş kişinin anladığı tembel işi mi yapacağım, yoksa taşın, toprağın, hayatın, gerçeğin peşinden mi koşacağım?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bana bakarsan göreceksin ki boşa yorulan boşa umutlanan ama sende doğru yolu bulan sana sımsıkı sarılan bir aşık, beni sevince anlayacaksın ki aslında aradığın ben olduğumu sana yeteceğimi, sana aşkı yaşatacağım vakit bileceksin ki sahiplenmenin güzel sözlerin ruhuna ne güzel yakışacağını, geleceksin ve göreceksin ki sadece sana yanan bir divanenin ayak seslerini, sonra her şeyi bir kenara bırakıp bana yar olmanın sevinciyle ruhumu bahar esintileriyle doyuracaksın ve ben güne çok güzel başlayacağım…. "İnziva"dan...
Seyredeceğim.Yanınızda olmasam bile duyacağım. Kentin bir yerlerinde her harfini benim yazdığım konuşmaların yapıldığını bildikçe kendimi iyi hissedeceğim. Şunu hiçbir zaman unutmayın, bu sadece bir oyun. Bir roller oyunu. Korkulacak hiçbir şey yok. İstediğiniz zaman vazgeçip bırakabilirsiniz. Sadece zamanınızı ve hayal gücünüzü istiyorum sizden
Bu platformdaki arkadaşlar beni tanımıyor ama heyecanımı sizinle paylaşmak istedim,6 kitap yazmış bir yazarım ve yaklaşık 8 aydır yazmıyordum,askerden sonra normalde bir kitabımın ikinci baskısını yapmak için çalışmalarda başladım ve bir baktım yeni bir kitap geliyor adı da:"İnziva" oldu