enestasknn

enestasknn
@enestasknn
Anlamak ve hissetmek bizi insan kılar
Çok hüzünlüydum;göğsüm sıkışıyordu, ruhum tarifsiz, korkunç bir kederle boğuluyordu...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hep şunu düşündüm, Varenka, biz insanlar, kaygı ve telaş içinde yaşayan biz insanlar, gökteki kuşların kaygısız ve masum mutluluğunu da kiskanmaliyiz.
Geriye bakmak da korkutucu. Orada hep acı var.
Özgür bir dünyanın özlemini çekerdi.
Töreler kalktı.Devir döndü.İnsan miskinleşti.