enestasknn

enestasknn
@enestasknn
Anlamak ve hissetmek bizi insan kılar
İnsanoğlu bu,kimin içinde ne var bilinmez.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli .Korkmalı insanların bu tarafından.Aşagi görmemeli insanları...
Düşünceler kafasına akın ediyordu.Düşünüyordu artık. Dunya kafasında büyümüştü.
Belki de yaşamam gerektiği gibi yaşamıyorumdur.
İnsan hayatı denen bu yolculukta benim bulduğum en iyi nevale kitaplardir.