'' Üstü kalsın '' diyebilecek kadar doysaydım keşke aşka...
şimdi ne zaman aynı yerden geçsem (ayağının izinin olduğu herhangi bir coğrafya)
Kimliksiz bir adam bakar ardımdan...
unut der bunca yılı bir çırpıda,
unut der...gerçekten unuturum sanıp...
Ve unutma der içimdeki gözüyaşlı şair,
yaşa doya doya yılmadan...
Söylen(e)memiş herşeyi satırlarda saklayıp...
Engin Akboğa