Yokluğu anlatayım mı sana?
Ey yar,
Gecen olmaz,dostun olmaz üşürsün,
Ölümle yaşarsın , var olanların yaşantısına uzaktan bakarsın…
Tebessüme hasret,mutluluğa özlem duyarsın,
Gururuna hep yenik düşersin,
Ezilirsin gözlerin uzağı görmez, sözlerin kimseyi incitmez.
Dünyaya sığmadığın gibi, hiç kimsenin yanına da sığmazsın.
Kısacası varken yoksundur.
Yol ince ve uzun hayat kısa …
Vesselam