Gelmedin,
İnce bir türküye dizildi özlemin,
Kavuşmanın sevincinde biriktirdim gözyaşlarımı,
Ve seni kimse beklemezken,
Ben…
Usanmadan bir ömür bekledim.
Tükenmek pahasına,
Hani derler ya,
Çiçekler ve ağaçlar kururmuş,
İnsanın da kuruduğunu gördüm sayen de.
Olsun be sevgili,
Toprağa karışmakta güzelmiş.
Vesselam…