Gerçek bir başarı öyküsü.Zorluklarla mücadele eden,pes etmeyen,ülkesindeki kıtlıktan dolayı günlerce açlık çeken ve bunlardan ders çıkarıp daha çok çabalayan William’ın yani yazarın kendisini konu alıyor bu kitap. İnsanların dertlerini okuyunca benimki de dert mi diye düşünmeden edemiyorsunuz ve bu kadar olumsuzluğun harika bir başarı hikayesine dönmesine şaşırıyorsunuz.Bu kitabı okumalısınız,bunun yanında yazarın TED konuşmasına ve filmine de bir şans verebilirsiniz.