Enisa Yazaydık

Enisa Yazaydık
@enisaasaa
Shlimazl
"Nereye gidiyorsun çocuk," dedim içimden, "büyümeye mi?"
Reklam
Dedim belki de bir yere üzgün üzgün bakmaktır dünya
Başını ve sonunu unuttum Bu yüzden artık her şeyin tam ortasını konuşmalıyız.
Pavyonda tanıdığım bilge bir pezevenk vardı! Kötü kitaplar okumak kötü yaşamak gibidir derdi. İyi kitaplar okudum bir boka yaramadı..