enra

Tanrı'nın bilimsel bir temeli olmadığına inanıyorsa insan, hayatın anlamının da bilimsel bir temelden yoksun olduğuna ister istemez inanmak zorundadır. Ve bu da otomatik olarak hayatın anlamsız olduğu anlamına gelir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de yapılacak en iyi şey sadece uzun bir ömür süreceğimizi farz etmekti. Kesin olan tek şey belirsizlikken, ilerleyebilmenin tek yolu belki de buydu.
Kusursuzluğa ne kadar yaklaşırsanız yaklaşın asla ulaşamazsınız, ama yaklaşmak için hiç durmadan çabalayacağınız sonsuz bir hedefe pekâlâ inanabilirsiniz.
Anlamlı bir iletişimden yoksun bir hayat, hayat mıdır ki?
Bir başkasının derdini yüklenmek için bazen o ağırlığın altında ezilmek gerekiyordu.
Alıntı