Bir ruh doktorunun, hastalarının hikayelerini kimliklerini gizleyerek, biraz da kurgulayarak hikaye anlatımını okuyoruz. Okumasam da olurdu diyebilirim. Anlatılan hikayeler bana çok absürt gelmedi. İzlediğim animelerde çok daha kötü konular olmasından sanırım.
Günahın Üç RengiGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 201916,5bin okunma
Ne çok akıcı ne de sıkıcı. Ben bu tarz hikayeleri pek sevmiyorum sanırım. Ama bazı betimlemeler çok hoşuma gitti. Kitabın sonları daha sürükleyici. Okumasam da olurdu diyebilirim. Ben biraz daha Albert gibi düşünenlerdenim sanırım.