Ah, ne yapacağım, ne olacak benim kaderim? Çok ağır geliyor benim böyle bir bilinmezlikte olmam, bir geleceğimin olmaması, başıma ne geleceğini tahmin edememek. Geriye bakmak da korkutucu. Orada hep acı var, bir hatırayla bile kalbin iki parçaya ayrılıyor. Beni mahveden kötü insanlar yüzünden sonsuza dek ağlayacağım!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyi bir okurumdur ancak yazı yazmakta da bir o kadar kötüyümdür. Böylesine güzel bir kitap hakkında ne yazabilirim bilmiyorum. Okudukça kendimi bulduğumu hissettim. İçimden bir yerlere dokundu, izler bıraktı. Ayrıca okudukça fark ettim çok meşhur şarkıcıların şarkılarına ilham olmuş. Hayran kaldım. Daha fazla uzatamıycam, listenizde varsa mutlaka okuyun:) keyifli okumalar:)