E.

Her şeyi iyi yanından görmeyi kim öğretti bize? youtu.be/iky26l69Ex8 #117811268
Muhasebeci
Yüksek Lisans
187 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
Güzel olan her şey yarım kalır. Filmler en güzel yerde sonlanır. Çok mutluyum dediğin yerde, hüzün kendini hatırlatır. Çocukluk kısadır, gençlik azdır ve bebeklik hiç yaşanmamıştır. Vefa az, sadakat sınırlıdır. Verilen sözlerin ömrü kısadır. Çok seversin, çok çabuk gider. Güzel rüyalar en güzel yerinde biter. Güzel olan ne varsa, sevdiğin şarkı gibi hemen bitiverir, kısacıktır…
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bütün lâmbalar sönmüş olsa bile hâtıra lâmbası yanmaktadır.” Sezai Karakoç
Edebiyat
Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar Ne de şeytan,bir günahı; Seni bekledigim kadar. Necip Fazıl Kısakürek
Edebiyat
Sahi uzaklar nasıl? Ne kadar daha kararlısın gelmemeye? Beklemek bir yana, Canın yanarken gülümsemeyi nasıl öğrendin? Alışmak yoruyor insanı, Alışmak istemiyorum! İyisi mi sen beni uzaklara götür Özlemek ölümün diğer adı değil mi? Özlüyorum...
1000Kitap
"İnsan en kolay kendini kandırır. unuttum zanneder, unutamaz. düşünmüyorum zanneder, düşünür. acımıyor zanneder; acır, acıtır."
1000Kitap