Eğer okuyacak zamanı da satın alabilseydi kitap satın almak insan için iyi bir şey olurdu; fakat insanlar genellikle kitap satın almayı o kitapların içindeki şeyleri elde etmekle ve onlara hakim olmakla karıştırırlar.
Ah, bir bayağı kafa ne kadar da yekdiğerine benziyor! Nasıl da hepsi aynı tezgahtan çıkmışcasına tek biçimli ! Nasıl da benzer koşullar altında aynı düşünürler ve asla görüş ayrılığı taşımazlar!