düşkünüm, yurdum senken,
evsiz, memleketsiz,
bir başıma kimsesizim.
dur diyorum olduğun yerde,
bu kadar endişe,
boşvermiş birine çok değil mi?
_çok yersiz.
evim senken,
aylardan şimdi Kânun,
dışarı soğuk,
kalbini yitirmiş birine,
bu kadar duygusallık çok değil mi?
_sebepsiz.
üşüdüm, yanımda değilken,
çıplak,ceketsiz,
sersefilim.
sus diyorum kendi kendime,
züllü, bu kadar saçamalık,
çok fazla değil mi?
aklı başında birine,
_kifayetsiz!
erbil
instagram.com/reel/DSYoA6Xgtg...
şırıl şırıl bir çeşmeden akan, duru bir su gibi anlatım hikayede geçen zamanı öyle keyifli, öyle güzel bir kurgu içinde sürüp giderken sizde yaşıyor, sürükleniyorsunuz ve bütün bu olup bitenlere de şahit oluyorsunuz.
bir inceleme yazmak için daha çok erken ama ilk sayfalar olmasına rağmen zevkle okuyorum.
Şimdiden tam puan veriyorum…