Erbil Erden ❀

Erbil Erden ❀
@erbilerden
𓂃︎ KENDİ ÇAĞININ FİLOZOFU! Kitaplar insanlar gibi değil, kaldığınız yerden devam edebiliyorsunuz!
Bulancak / GİRESUN
Bulancak
76 okur puanı
Kasım 2023 tarihinde katıldı
Not
Gerçek hayatta da kitaplarda olduğu gibi yani roman, tiyatro, film ve dizi karakterleri gibi rol yapan, oynayan insanlar var. Yani insanlar gerçekte olduğu gibi değil, kabul görmek istedikleri gibi davranırlar. İyi, güzel, merhametli, cömert, anlayışlı ve oldukça zeki, ama gerçekte insanların önemli bir kısmı, bencil, anlayışsız, cimri, çirkin ve oldukça kötüdür. Yani hiç kimse ve hiç bir şey salt göründüğü gibi değildir. Hayatı ve insanları anlamak için çok yaşanmışlık ve daha çok insana, insan hayatına dokunmak gerekir. Bunun en kolay yolu tabiki kitaplardır. Sonuçta insanın kendini de tanıması, tartması ve kendine doğru yapacağı yolculuk, anlam arayışı kitaplarla daha kolay, eğlenceli, eğitici ve keyiflidir. Herkesin eğitim seviyeleri, yaşları ve meslekleri ne olursa olsun okumayı, kitapları, oralar da ki hayatları keşfetmelerini tavsiye ederim. Bana okuma fikrini veren ve vesile olan sayın Üstat'ıma gıyabında her daim müteşekkirim. İnsanın insana kattığı şeyler dilerim hep iyi, güzel ve faydalı etkileşimler den ibaret olur. Çünkü insanlar beğendiği rolleri taklit etme çabasındadır. Dilerim gelecek yeni yıl da bir birimize güzel örnekler teşkil ederiz. Yeni etkileşimler ve keşifler dileğiyle, hoşçakalın…. erbil
2024 Okuma Raporları
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gerçek hayatta da kitaplarda olduğu gibi yani roman, tiyatro, film ve dizi karakterleri gibi rol yapan, oynayan insanlar var. Yani insanlar gerçekte olduğu gibi değil, kabul görünmek istedikleri gibi davranırlar. İyi, güzel, merhametli, cömert, anlayışlı ve oldukça zeki, ama gerçekte insanların önemli bir kısmı, bencil, anlayışsız, cimri, çirkin ve oldukça kötüdür. Yani hiç kimse ve hiç bir şey salt gözüktüğü gibi değildir. Hayatı ve insanları anlamak için çok yaşanmışlık ve daha çok insana, insan hayatına dokunmak gerekir. Bunun en kolay yolu tabiki kitaplardır. Sonuçta insanın kendini de tanıması, tartması ve kendine doğru yapacağı yolculuk, anlam arayışı kitaplarla daha kolay, eğlenceli, eğitici ve keyiflidir. Herkese eğit seviyeleri, yaşları ve meslekleri ne olursa olsun okumayı, kitapları, oralar da ki hayatları keşfetmelerini tavsiye ederim. Bana okuma fikrini veren ve vesile olan sayın Üstatıma gıyabında her daim müteşekkirim. İnsanın insana kattığı şeyler dilerim hep iyi, güzel ve faydalı etkileşimler den ibaret olur. Çünkü insanlar beğendiği rolleri taklit etme çabasındadır. Dilerim gelecek yeni yılda bir birimize güzel örnekler teşkil ederiz. Yeni etkileşimler ve keşifler dileğiyle, hoşçakalın…. erbil
2024 Okuma Raporları
9/10
·494 syf.··
2024 24. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 21 Aralık 2024 23:58
sürükleyeci bir hikaye, okurken hikayenin bir parçası, bir tarafı oluyorsunuz. O endişeleri, korkuyu ve heyecanı okurken yaşıyorsunuz. severek, merakla yer yer hikaye deki karakterler için kaygılar hissederek okudum. tavsiye edebileceğim yine harika bir kitaptı
İki Şehrin HikâyesiCharles Dickens · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202376,6bin okunma

Erbil Erden ❀

, bir kitap okudu
9/10
·494 syf.··
10 günde okudu
·
2024 24. kitabı
Charles Dickens
8.4/10 · 76,6bin okunma