Gerçek hayatta da kitaplarda olduğu gibi yani roman, tiyatro, film ve dizi karakterleri gibi rol yapan, oynayan insanlar var.
Yani insanlar gerçekte olduğu gibi değil, kabul görmek istedikleri gibi davranırlar.
İyi, güzel, merhametli, cömert, anlayışlı ve oldukça zeki, ama gerçekte insanların önemli bir kısmı, bencil, anlayışsız, cimri, çirkin ve oldukça kötüdür.
Yani hiç kimse ve hiç bir şey salt göründüğü gibi değildir.
Hayatı ve insanları anlamak için çok yaşanmışlık ve daha çok insana, insan hayatına dokunmak gerekir.
Bunun en kolay yolu tabiki kitaplardır.
Sonuçta insanın kendini de tanıması, tartması ve kendine doğru yapacağı yolculuk, anlam arayışı kitaplarla daha kolay, eğlenceli, eğitici ve keyiflidir.
Herkesin eğitim seviyeleri, yaşları ve meslekleri ne olursa olsun okumayı, kitapları, oralar da ki hayatları keşfetmelerini tavsiye ederim.
Bana okuma fikrini veren ve vesile olan sayın Üstat'ıma gıyabında her daim müteşekkirim.
İnsanın insana kattığı şeyler dilerim hep iyi, güzel ve faydalı etkileşimler den ibaret olur.
Çünkü insanlar beğendiği rolleri taklit etme çabasındadır.
Dilerim gelecek yeni yıl da bir birimize güzel örnekler teşkil ederiz.
Yeni etkileşimler ve keşifler dileğiyle,
hoşçakalın….
erbil