İçimde durduramadığım kıpırdanış..
Akışını durduramadığım kanama gibi..
Kalp atışım.. Ritmim..yaşama sevincim?
Şimdi ne hâldesiniz?
Kıyamet sonrasında gibiyim.
Ölmüş sevdiklerim..
Bense ölümü bekler gibiyim.
Bakışlarım son bakışım sanki onlara..
Sanki yarın burada olmayacaklar
Öylesi bir ürperti..
Dayanılmaz sancı.
Kıymetlerini başka anlıyorum böylece
Dediklerini ikiletmiyorum
.
İstekleri emir gibi geliyor ve koşarak yapıyorum..
Sanki ölmüşler de,
Öldükten sonra, Keşke şöyle şöyle davransaydım demişim..
Ve geri gelmişler de,
Ben öyle öyle davranıyorum, gibi..
Anlatabiliyor muyum?
Ben anlayamıyorum.
Anlayamadığımı,
Anlatabiliyor muyum?
Hiç bir şeyin lezzet vermemesi..
Ve hiç bir şeyin teselli etmeyeceği sanısı..
Rüyalar âleminde gibiyim.
Ölümün soğuk tadına bakmış gibiyim.
Gideceğim gün belli de, ben oraya gider gibiyim.