Eğer bu ülkede yeterince eğitimli ve politik bilince sahip bir vatandaş kitlesi olsaydı bugün olmuş olanlar 30 Mart 2014’de “net bir biçimde” olur, bu lanet olası 5 yılı yaşamazdık. “Bedavaya demokrasi” olmuyor. Eğitim şart, tecrübe şart. Yoksa yılan herkesi sokunca anlaşılıyor. Türkiye'nin bu kayıp yıllarının sorumlusu tek başına iktidar değil, aynı zamanda olan bitene seyirci kalan muhalefet.
Bugün muhalefet kendine geldi, millete umut verdi ancak çok şey kaybettik asıl mücadele şimdi başlıyor, muhalefet asıl sınavı şimdi verecek.