Bir gözlem; Eğer bir insan sosyal medyada (anonim) size hitap ederken, isminizin önüne "Sevgili" koyuyorsa, 30 yaşın üstündedir, gönül rahatlığı ile iletişime geçebilirsiniz. Arkadan gelen nezaketsiz jenerasyon bırak Sevgili demeyi, tanımadığı insana bile siz yerine sen diyor.