Herkese Merhaba! Benim adım Kadirhan Aşk. Küçüklüğümden beri kitap okumayı severdim. Hala seviyorum. Kitap resmen benim hayatım olmuş durumda. Şu an Soma Öğretmenlik Lisesi’nde Edebiyat öğretmenliği yapıyorum.
Bu kitabı bir kaç aydır okumak istiyordum ama sürekli ertelemek zorunda kalıyordum. Ocak’ın ilk günü kitaba sonunda başladım. İzlenimlerim ise bu kitabın mükemmel ve psikolojik bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Alın okuyun çabuk!